Aiheittain

lauantai 11. huhtikuuta 2026

Ensimmäinen vaaliväittely

Eduskuntavaaleihin on aika tarkkaan vuosi vielä, mutta Yle kutsui puolueiden johtajat tenttiin. Aika ympäripyöreää oli keskustelu. Valtion taloudesta oltiin huolissaan, mutta ratkaisuja ei ollut kuin Liike Nyt:n pomolla Harkimolla. Nyt väittely oli lähinnä kosiomatkan ensimmäinen vaihe.

Media julistaa säännöllisesti gallupeja, joissa SDP:n etumatkaa kuvataan huimaksi ja varmaksi pääministeripuolueeksi. Odotan syksyn keskusteluja niiden viihdearvon vuoksi. On mielenkiintoista seurata mitä kivaa puolueet lupaavat.

  

3 kommenttia:

  1. En katsonut enkä katso, mutta on referoitu ettei päällehuutamiselta taaskaan vältytty.
    Vaaliväittelyihin olisikin suotavaa ottaa käyttöön Kymppitonnin lavastekopit ja laittaa väittelijät niihin mikrofoni edessä ja luurit korvilla.

    Jokainen kuulee kaiken mitä puhutaan, mutta jokaisen mikrofoni avataan vain hänen puheenvuoronsa ajaksi ja muun ajan se on kiinni.
    Huutakoon sitten siellä kopissa niin paljon kuin huudattaa, eipä häiritse muita ja kaikki saavat sanoa asiansa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannatan, lisäksi jokaisen puheenvuoron maksipituus maksimi yksi minuutti.

      Poista
  2. Ääneni saa - eniten kiristyksiä maahanmuuttoon lupaava!

    VastaaPoista